Bence de erkekler girmemeli. Yani benim eşim eğer istersem, yanımda olacağını söyledi ama ben istemiyorum. Bayılır gerçekten beni o an öyle görünce 🙂
bence eşlerimizi en iyi biz tanıyoruz, dayanıp dayanamayacaklarını da biz biliriz.
Eşim doğuma kadar yanımda olup bana destek olur, bebeğin gelmesine yakın oradan ayrılır diye düşünüyorum 🙂