Bottesini merhaba bu en son bahsettiğiniz mamanın içeriğine bakabildim.😘bunda da Palm yağı var.bir de genelde aptamillerde genel olarak bir şeker var tadına baktığımda inananmışım.zaten gaz yapması da bundan genelde şikayetler böyle.yani yeni çıkanı da eledik mecburen.