Hanımlar erken doğum riskim var malesef herşeyim hazır alışveriş,yıkama ,ütüleme,hastane çantası,yatağı-dolabı herşeyimiz hazır velhasıl kelam henüz 29+3 günlük gebeyim biberon ve emzikleri hastane çantasına koydum ama aklıma takıldı şimdiden dezenfekte edip kaynatsam bir sorun olur mu ama bide ya erken doğurmazsam😂(inşallah doğurmam) ozamana kadar beklese sorun teşkil eder mi acaba ?