Doktorlar çok acıması... sen sakın bunları düşünerek kendine ve bebeğine zarar verme. Benimde ikili testim riski cıktı amniyosentez yaptırdım sonuç temiz çıktı ama doğumda yada yaşantısında başına ne geleceğini bilebilirmiyim bilemem .. allah herkese sağlıklı evlat hayırlı evlat sağlıklı ömür versin.. nift testi anneden alınan kana göre bakılmıyormu eeee bu senin kanın yani hata payı cok cok yüksek olabilir?? Sen şimdi bunun içinmi üzeceksin kendini. Amniyosentez yaptırmanı ancak iyi bi yerde yaptırmanı öneririm ben kanuni sultan süleyman hastanesinden özeldeki doktorumun yönlendirmesi ile yaptırdım hiç canım acımadı hiçbirşey hissetmedim korka korka gittim acaba birşey olurda günahına girermiyim diye düşüne düşüne gittim . Onu senin rahmine yerleştiren allahın vardır bi bildiği. Bunlarla karşılaşmanında illa vardır bir sebebi. Boşverr hayat seni böyle sınasın şimdilik. Ama kendini üzme bebeğini olumsuz etkileme. Bol bol dua et burda hepimizin duası herkesin bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucağına alması yönünde ben eminim. Üzme kendini nolur