Mkylz çok zor durum sabret sonuna kadar bak ben ikinciye hamileyim birinci bebeğimde senin gibi dediler aldırmadım karnında olur dediler rabbim bilir dedim doğurdum asla pişman değilim uyku digurmusun doğurduktan sonra öldü evet doktorlar haklk olabilir ama bı anne bunu kabillenmiyo oyuzden rabbim bilir verem de o alanda çok üzücü bı durum bekle derim pişman olma sonuna kadar bekle çok kotu durumnyasadim rabbim düşmanına bile yaşatmasın