İyi akşamlar. Ben böyle konularda genelde yorum yapmayı tercih etmiyorum ama için rahat etsin hemde biraz daha ciddi düşün istedim. Ben o testleri yaptırdım hiç riski yoktu gayet sağlıklı bir bebeğe sahiptim ama 6.ayında bebeğimi kaybettim. Bu risk neredeyse bütün gebelerde var sadece tevekkül önemli. Kendini strese sokma o güzeller güzeli bebeğini hiç üzme bence dünyaya gelecekse burda yiyecek ekmek içecek suyu varsa kimse önüne geçemez. O doktoru da degistir enerjinin uyduğu pozitif birini bul ♥️ Sağlıklı gebelik ve doğum olsun inşallah senin için 🥰