Ben 2 li testi yaptirdim bisey çıkmadı. Detayliya girdim 19. Hafta neler neler soylediler 1 haftam zehir oldu. Doktorum aldirmani öneririm,dogsada yaşamaz ben saglikli bulmuyorum gibi laflar etti bize. Beynimizden vurulmuşa döndük aglamaktan helak olduk. Amniyosentez sivisi aldirdik temiz cikti. 21-22 haftamydi tam hatirlamiyorum cocuk buyudukcd o kotu bahsettikleri düzelmiş doktor bile sasirdi. Cigeri su dolu igneyle cekicez yada ozurlu dedi. 2 gun snda gel dedi gittim cigerdeki su tamamen yok olmus. Ama tek yaptığımız sey Allaha sığınmak oldu. Cok agladim o surecte bende esimde yalan yok. Ama dedim rabbim bu bebegi sen verdin aldirmayi asla istemiyorum yiyecek ekmegi varsa alacak nefesi varsa bize bagisla diye dualar ettim. Sabah ezani okunurken selalar okunurken her dakka nerdeyse.. simdi herseyi bitti düzeldi doktor bile şaşırıyor bize. Rabbimden umudunu kesme ona sığın haftan ilerledikce cocuk toplar kendini. Evham yaptiriyorlar doktorlar. Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin