Nesoo normal bende ilk öyrendiyimde hiç biseyim yoktu bir tek göüslerim şişdi sonra kasık bolgesınde arılar falan oldu dun 5hafta oldu midem çok kotu 5ci haftada bu normalmı bılmıyorum doktorumunda sorunlarımı var nemı var bu hafta içi bir gun haber versın gıdıcem kontüröle henüz bende hiç gitmedim inşAllah hebimiz sag salım qucagımıza alırız🙌