Zlmztr Merhaba. Zonguldak level hospital da doğum yapanlar var mı acaba. Dr murat bulanık iyi diyorlar ama tecrübesi olan birileri yazabilir mi. Ona göre Zonguldak'a gidicem :)
Ozqe_tolqa Zlmztr ben zonguldakta yaşıyorum cnm 10 haftalık hamileyim murat beye gidiyorum çok memnunun tavsiye ederim
Kizimmmm Zlmztr ben levele gidiyorum ve doktorum da Murat bey. Allah nasip ederse doğumum da orda olcak.
Gulcan_89 Zlmztr 11 haftalık hamileyim. Murat beye gidiyorum. İlgili bir doktor. Kadın doğum hastanesinde onur beyde çok ilgili. Doğuma karar veremedim henüz 😊
aysemre67 Ben gidiyorum ve çok hastası var benim arkadaşım gitti çok ilgili bir doktor bende ona gidiyorum gebelik için
Zlmztr aysemre67 Memnun kaldı mı peki. Bide gördüğüm kadarıyla sezaryen yapıyor hep. Normal doğum da yaptırır mı acaba
Zlmztr Ozqe_tolqa Sağol canım. 32den itibaren ona gitmem gerekiyormuş doğum için. Şubat başı gidicem zonguldağa. Sosyal medyada bakıyorum sık sık çok içime sinen bi dr oldu. Merak ettim gidenler de memnun mu diye :)
aysemre67 Ozqe_tolqa hamile değilim daha hiç bi sıkıntımız yok ama hamile kalamadım bende tedavi görüyorum şuan
Gulcan_89 Kizimmmm ınstagramdan ekleyelim mi Bi durum olduğunda haberleşiriz. gulcankokturk diye aratırsanız benimki