Bende 10+3 haftaligim benimde adet olmama yakın başlayan ve hala geçmeyen kasik ve bel agrım var ne zaman geçicekse geçsin her seferinde sanki bebeğime birşey oluyor diye ödüm kopuyor ilk hamileliğim düşük riskim var birde kese etrafı kanamam var buda daha cok panik olmama sebep oluyor😔