Emine1002 Kizlar Gebeliginiz Nasil Sizdede Kasik Ağrıları Oluyor Mu ? Benim adet ağrısı gibi gelip gidiyor gün icinde ama aksam daha fazla oluyo sizlerin nasil ?
Ecosam35 Emine1002 benim kasik agrisi fegilfe tam karnimin ortasi agriyor anlamiyorum bagirsaklardan mi bilemedjm korkmuyir da degilim
[silindi] Emine1002 canım bende de oluyo bende 11 haftalık gebeyim. Bi yerde okumuştum rahim hızlı büyüdüğü için kasığa krampların girmesi normal yazıyodu. Her gebede oluyo bu sanırım korkulacak bir şey değil.
Aysegulelma Canım 15+2haftalığım hala aynı şeyleri yaşıyorum kasık ve bel agrısı bi sıkıntı yok olabiliyor böyle şeyler :)
Elfycl41 Emine1002 Bilmiyorum ama bi an önce geçsin her ağrıda acaba bişey mi oldu diye düşünmekten sinirlerim bozuluyo 😒
Emine1002 H-15 akıntı çoğaliyo biraz doktor bana sürekli ic camasirini degistir enfeksiyon kaparsin dedi
H-15 Ecosam35 ağrı sonrasında mı oluyo benim ağrım oluyo sonra sulu akıntı her zaman değil ama ara ara oluyo endişelendim bir an