Ecrinbzkrt Bende burdakı ay Yıldırım dorukta yaptırcam yulbasına gırmeden sormuştum 260₺ demıslerdı acaba sımdı ne kadar fıyatı henuz randevu almadım bırdakı ay alıcam bılgısı olan varmı
hemsireanaa Ecrinbzkrt ben şubatın üçüne eqndevu aldım 300 tl dediler fiyatına yıldırım dorukta canım
gfazlioglu Babyyyy bende burada araştırıyordum bana da biri şehir hastanesinde yaptırdım çok memnun kaldım güzel ilgilendiler yazmıştı ordan biliyorum bende 😊
Tenzile1234 Yildirim dorukda detaylı ultrosan 260 lira ben geçen hafta çarşamba günü girdim yarim saat bebeği inceledi çokda güzel ayrıntıli bir şekilde anlatiyo
Ecrinbzkrt Tenzile1234 evet embıye hamım sızındemı öle yazmıssınız fıyatı ama ıyı bari onun fıyatı degısmemıs cunku yılbasından önce sormustum 260₺demıslerdı
Tenzile1234 Ecrinbzkrt evet benim dokdorumda embiye hanim iklimdede oydu yani ona denk geldi gece nöbetindeydi cok memnun kalmistim şimdide 2.hamileligim 22+1 olduk başından beri embiye hanımla devam ediyorum
Ecrinbzkrt Tenzile1234 evet gayet guzel ılgılenıyo anlatıyor bende memnunum herhangı bır sıkıntı yasamadık cok sukur aksı durum olmadıgı surece devam ederım zaten kendısıne bızde 17haftalık olduk detaylı ultrasonda guzel ılgılenıyormu bakan kişi ve renklı cıktı verıyormu☺️
Tenzile1234 hemsireanaa aaa zam olmuş ben aralikda almistim rendevuyu ocakda almış olsaydım demekki benimde 300 olurdu
Ecrinbzkrt hemsireanaa aa zam gelmıs o zaman bende su 3ünden sonrakı hafta gıdıcem cok saol cnm fıyat bılgısı ıcın☺️
Kavrlms16 Ecrinbzkrt ben bugün girdim çok memnun kaldım yarım saat belki daha fazla bebeğimi izlemekten farketmedm saati çok güzel anlattı doktor bide sanırım zam gelmiş ben 260 tl yaptirdim
Ecrinbzkrt Kavrlms16 anladım cnm 300olmus sanırım bende sordugumda 260 demıslerdı heycanla o gun gelsın ıstıyorum valla hayırlısıyla renklı cıktısını verdılermı size pekı onu cok merak edıyorum😁☺️
Kavrlms16 Ecrinbzkrt evet cd de veriyolar ama benim bebişim yüzünü göstermedi bi tane verdiler o yüzden