Mhkose_35 Valsss bana da sağlık ocağındaki doktorum gebeligimin ilk günlerinde yazmıştı parol ,baş ağrısı şiddetli oldugu zamanlar içtim bir kere de kendi doktoruma sordum parol içiyorum çok ağrıyınca dedim icebilirsin sıkıntı yok dedi
04052016mh Valsss uyuma imkanın varsa müsaitsen bence ilaç alma daha çok küçük karanlık bir yere geç ve uyu başını yazma gibi birşeyle de sarabilirsin oda alıyor ağrıyı ben 15 haftalık hamileyim sadece 2 defa aldım oda çok mecbur kalmıştım 🤷🏽♀️ Mecbur değilsen alma normal Ağrılar
04052016mh Valsss neyse bir dahaki ağrılarda aklınıza olur 😊 ilaca alışırsa vücut sonra ilaçsız asla geçmez ve bu size sorun oluşturur
isimsizbebek Sinem8812 parasetamol olan ilaçlar hamilelikte içilir internetten bu tabiri aratın. Plus da var mı bilmiyorum
Valsss 04052016mh ben genc kizligimda adet olunca majezik iciyodum surekli hap falan aliyodum yani vucudum coktan alisti😭
Fatmanur_yakup17 Valsss burun sprey kapılarına yarı yarıya su ve sirke koyuyorum sıkıyorum burnuma çekiyorum oda genzimi yakıyor boşaltıyor rahatlıyorum ağrı falan hafifliyor baya bazenleri geçiyor bile çok şükür
04052016mh Valsss artık tek değilsiniz ama siz mi daha önemlisiniz bebek mi😊 bebeğiniz için ağrılara biraz tahammül etmeniz gerekecek 👍🏽
Real Valsss Nescafe icebilirsin bı bardak iyi gelir.bide eskiler patates dilimle anlina koy tülbent bağla derdi bı dene
hilal-ali32 Valsss 15 saat olmuş gerçi ama ben yinede cevap vereyim parol plus değil ama normal parol kullanmanın hiçbişeye zararı yok