Doktor biraz değişikmiş. 🤔 c vitamini biberde de çok var. köy biberi çarliston falan yiyebilirsin. portakalın da suyunu sıkmak pek iyi bir şey değil. bardak dolana kadar 2-3 portakal oluyor, az bir kalori ve az bir şeker değil. posası çöpe gitmiş oluyor bu da iyi bir şey değil. meyve olarak yesen de aynı vitamini alacaksın sonuçta sıkmaya gerek yok. bir mandalina, bir portakal, bir biber bunlardan birini seçebilirsin. bence suyunu sıkma.