Serenty kuzum ben hep midem de ağrı var sanıyordum midemin oralar ağrıyordu çünkü sonra kadın doğuma gidiyordum hep ben sonra orda doktor ben serum takamam dayanamam dersen o hastaneye git acilden bi gözük çaresine baksınlar burası kadın doğum dendi neyse gittik ama hala ağrılıyım kıvranıyorum gözlerim ağlamalı ağrıdan sağ göğsümün altından başlayan ağrı sırtıma vuruyor Üsküfra zor nefes alma Üsküfra dan sonra terleme oluyor ve iki büklüm oluyorum yaşlanırsında eğilir kalırya aynı öyle araba hareket etiketçe ağrımı şiddeti de artıyordu neyse sağolsun acilden girdik doktor ilgiliydi bi serum takalım kan alalım tahlillere bakalım ultrason çekelim bide dediler neyse çektik safram iyicene şişmiş ve enfeksiyon kapmış iyicene ilerlemiş öylelikle öğrendim şimdi yememe dikkat ediyorum ama yine ağrılarım oluyor tabi haftada oluyor yeşillik yiyorum arada kaçamak yapınca belli ediyor hemen kendini safra sindiremediği için ağrıya çeviriyor şimdi şükür enfeksiyon bitmiş taşlar küçülmüş ama bebek olduğu için müdahale edemiyorlar doğumu bekliyorum Allahım tüm hastalara sabır versin gerçekten çok zor ölüm gibi hiç bişey yiyemiyorsun yediğini çıkarıyorsun bi serumla besleniyorsun oda geçirirse tabi maydonaz nane çok yiyorum öğrendiğimden beri enfeksiyonu öyle düşürdüm