Prensesinannesi_ Derya152533 maşşalah canım benim kızımın boynunda 2 kat kordon dolanmış şuan 1600 gram acaba zayıf mı diye düşündüm
Derya152533 Prensesinannesi_ doktor normal dediyse zayıf olduğunu zannetmiyorum canım zaten bu haftalarda kilo alımı oluyor sanirim. Şuan 31 haftada mi 1600 bebiş
Prensesinannesi_ Fatmanur_yakup17 maşşalah ne güzel ne yiyosunuz bebişin kilo alması için benim kordon olduğu için kilo alması azalabilirmiiş
Sirius223 Fatmanur_yakup17 beslenme seklinizi merak ettim. Rica etsem söyler misiniz? 29+5 te 1400 du bebegimin kilosu. Erken doğum riskinden dolayı biraz kilo alsin istiyorum.
fadimeozbas @Prensesinannesi_30+2 deyken 1540 gr dı normal bence doktorum da öyle söyledi. Kaşar peyniri, muz, pekmez, balık güzel kilo aldırıyor kuzum
Fatmanur_yakup17 Sirius223 canım ben yemek yiyemiyorum saframda taş olduğu için yeni öğrendim aslında öğreneli 1 ay faln oldu ama 5 6 Ay da hep Üsküfra yaptım ama bebeğime bi şekilde yarıyor ben kendim kilo veriyorum ama maşallah yavrum alıyor şuan yeşillik ve kahvaltı yiyorum çook ağrım olursa serumla besleniyorum saframı yumuşatmak için
Seyda17 26+4 teyiz 1080 gram bebeğim doktorum kilosu fazla dedi açlık tokluk şekerim de normal sizce çok mu fazla kilosu
Sirius223 Fatmanur_yakup17 canım benim, çok geçmiş olsun. O illetin ağrısı dayanilacak gibi olmuyor. Rabbim sifani versin.
Snygrl 30+3 de gitmiştim 1550 gr doktor kilosu da beslenmeside herşeyi gayet iyi demişti şuan 31+3 kızım olcak inşallah
Fatmanur_yakup17 Sirius223 evet kuzum sadcee serum yiyorum oda geçirirse tabi gece 1 den sonra aniden giriyor geçer diye bekliyorum ama yok mecbur eşimi uyandırıyprum gece 3 de gidiyoruz sonra sabah 12 1 e kadar bazen ikindi 4 e kadar hastane de oluyoruz serumlarla ben ağrılardan doktora yalvarıyorum nolur sezaryenla alın da beni ameliyat edin dayanamıyorum diye