selcan12345 aynısını banada dediler çok insandan duydum. Anneanne saçımı kestirttmedi bu durumdan. Bende kırıklar çok var çok kestirmek istiyordum. Sonra Azerbaycanlı biriyle tanısatım onlarım kültüründe de büyükleri hep öyle dermiş ömrü kısa olur diye. Demekki eski insanların bir bildiği vardır dedim 😂 normalde bende inanmam böyle şeylere ama varsada yoksada riske atmak istemedim kesmicem doğuran kadar.