selcan12345 Merhaba arkadaşlar hamilelikte saç kesimiyle ilgili ne düşünüyorsunuz? Ben kestirmek istiyorum ama malesef ki toplumda hamileyken saç kestirirsen çocuğun ömrü kısa olur diye bir batıl inanç var.🙄 Bu konuda sizin fikriniz nedir?
kaan selcan12345 %95 oranında toplum çok bilmiş olduğundan söyledikleri mantıksız olduğu icin eger sen istiyorsan kestir 😉
Smraozn12 selcan12345 bebeğin ömrünü saçın gidişatına bağlıcak kadar saçma ve batıl inanç duymadım ilk hamilelik zamanında kestirdim haberim yoktu hatta. Bide gecen ay kestirdim 35 haftalığım
prenses_annesii2603 selcan12345 öyle şeylere inanmıyorum ben saçma sapan batıl inançlar o kadar alakasız seylerki ya saç kesimiyle ömürun ne alakasi var Rabbim onceden yazmış zaten kim ne kdr yaşayacak
selcan12345 Deryaaa27 Nrgllsrc ben de aynen oyle dusunuyorum canim ama toplumumuz oyle.sacma sapan seylere inaniyor ki bi de inanmayanlari da inandirmaya calisiyorlar 😊
Nrgllsrc Bence batıl inanç bunlar inanma derim saçla ne ilgisi olabilir ki veren de Allah alan da Allah yani onlar hurafe canım inanma derim ☺️
Mebos selcan12345 ben hiç kulak asmadım açıkcası ilk 3 ay içerisinde kestirdim çok dökülmem oldu diye
Bsecill selcan12345 9 ay süpürge gibi mi gezelim ya boşversene milleti ilk öğrendiğimde kestirdim 8. Ayda bi daha kestirdim doğumdan sonra bi daha kestiricem Allahım biçtiği ömür saçla nasıl alakalı olsun kimseye deme bişey kestir rahatla
Bernw selcan12345 35. Haftam şuan dün kestirdim.Boyle batıl inançlara inanmayın arkadaslar.Allah bilir ömrümüzün ne kadar olacagini