Pambuk71 Aşı zamanıma az kaldı aşı olucak agır aşı kol agırısı oldugunu filan bahsedildi iğne korkumda var cok yok ama gene bir korkum var olanlar varmı aranızda dedikler gibimi agırısı varmı
Serap0733 Pambuk71 hiç agrımıyor ben de ıgneden nefret ederm ama kolum cok agrımadı ama ustune yatamıyorsun yatınca agrıyor cok hareket ettırınce falan bu:)
Fatmalper1 Pambuk71 hayır bende dün oldum hiç bişey yok üstelik benim doktorum 5 kere vurucak 3 kere daha vurulacak sadece üstüne yatamıyorsun birde kolunu yukarı kaldırırken hissediyorum ben o kadar merak etme
Mrvylmz61 Beni de çok korkuttular . Ben zannettm ki yemek iş yapamam iki üç gün iptalim😄 insanların abartmasına bakma hiç acımıyor. Sanki ağır bişey kaldırmışsın da kasların yorulmuş gibi. Üzerne uzun süre yatarsan hafif bi ağrı hissedersin👍🏻
ozgegvn Pambuk71 bende dün oldum olduğumu bile unutmusum gün içinde ne iğne olurken ne sonrasında acılı gece yattığmda morarmış gibi acısı oldu biri dokınursa o zmn acıyo okadar
Japonbaligininannesi Pambuk71 ben oldum canım korkulucak bi ağrısı yok merak etme hatta 2. Dozda hiç ağrımamıştı bile
Hasderluna Ben de burada okuduğum bazı şeylerden sonra korkarak gittim ama hiç korktuğum gibi olmadı. Ne aşı esnasında ne de sonrasında bir sorun yaşadım. İçini ferah tut 🙏
Bebisim27 Pambuk71 benim kolum 3 gün agridi kaldiramadim üzerine yatamadim çok agriyo yani 2. Doz yapilicak bana
Utayturku Benim hiç ağrım olmadı iğne olduğumu bile anlamadım. Kendinizi sıkmayın rahat olun iğne yapılırken ☺️
Guldenece_2525 Pambuk71 benim her iki dozdada herhangi bir etki yapmadı yani sadece 2 gün kolumu bir yere çarpmış gibi hafif bir ağrısı oldu o kadar.
Cansudvculucan Pambuk71 benim doktorm çokda gerekli bi aşı olmadğını söledi sağlık ocağının kendi prosodürleri dedi istersen yaptr dedi bilmiyorm belki yaptrmam
Elvannnnnnn Pambuk71 bugün oldum ikinci dozu. Benim aşırı bi iğne korkum var. Kan alındığı zaman falan fenalasiyom dusun🤣 hiç bi agrım olmadı ilk dozda da bundada. Vururken hele hiç acımıyo. Vurulduktan sonra kolumu sürekli hareket ettirdim. Ilk yarim saat ilacın dağılması için sürekli kaldırıp indirdim. Hiç bi agrım yok şükür 🤗
Prens_annesi3 Elvannnnnnn aynı bende canım bugün vuruldum ikinci dozu çok şükür hiç bişey hissetmedm ve hissetmiyorum da
Prens_annesi3 Pambuk71 valla ben iğneden çok korkardım tetanoz aşısı yaklaşınca yorumları okudum herkes o kadar abartmış ki ikisinide oldum ne iğnenin girdiğini ne kolumda ağrı hiç bişey hissetmedm çok hafif bir uyuşma hissettim oda beni hiç etkilemedi öyle soyliyim