Cahidcahide Basaaak canım maşallah nasıl geçti doğum. Sezeryan mı oldun. Bir de bebişi küveze aldılar mı? İkinizin de sağlığı nasıl? Bu hafta çarşamba 12de bende doğuma giriyorum İkizler. 34.+2 yiz de merak ettim