Asliasli_ Kızım olacak o kadar mutluyum ki Allahıma şükürler olsun tabi ki önce sağlık sıhhatli olsun ama çok istemiştim kızı kim ne demiş umrumda bile değil.Bu düşünceler yüzünden bu ülke şuan bu halde ve kadına değer verilmiyor aşağılanıyor herkes kadınlara herşeyi yapabileceğini düşünüyor en başta aileleri kız çocuklarının arkasında duracak ki kimse onları ezemesin..❣️Kız çocuğu vefalıdır, Allahıma şükür bize bu sevgiyi tattırdığı için