Asliasli_ merhaba yaşadığınız durumun tam tersini ben yaşadım 1 oğlum var bu 2.gebeligim daha cinsiyeti belli olmadan buda erkek , her annenin bir kız ı olmalı, Ben erkek hissediyorum vs...vs...aptal aptal yorumlar yapiyolardi cinsiyetini ogrendik ve kız🌸 öyle konuşan salaklar tebrik bile etmedi bende o arkadaslari dostlari hayatımdan çıkardım....evlat evlattir kız erkek önemli değil sağlıklı hayırlı olsun.. çünkü ömrümüz boyunca onların sorumlulukları bizde millette değil sen keyfini çıkar 😊❣