Arkadaşıma Çok net bir şekilde down sendromlu özürlü çocuk doğuracaksın diye başka hastaların yaninda gurur kırıcı itham da bulunmuşlardı. Üç farklı şehirden 5 6 farklı doktora sordular ve imkansız dendi. Normalde 9 mm olması imkansız ense kalınlığa 9 mm demişlerdi. Böyle şeylere deseler bile aldırma. Kuzenime sakat demişlerdi sapasağlam benim çocuğuma beyni şu topluyor dendi şimdi sıkıntı yok deniyor. Bu testler çok gereksiz ben hiç birine girmek dahi istememiştim devlet hastanesine gidiyorum. Başka bi doktor tabi yatıracaksın diyince yaptırdım. Başka doktorum da özür tesbit edilince gebeliği sonlandıracaksan gir testlere demişti. Ben sırf stressiz bi hamilelik için açıkçası testleri olumsuz buluyorum. Çünkü çevrem.de o kadar gebe var ki ve hepimize bir sürü hastalık dediler hiç birimizinkin de de şu an bisey yok ve hep 30 hafta üzeriyiz. Boşa yaşatılan stres bebeğe de anneye de en büyük kötülük.