Seyma5228 Kızlar 26 haftalık hamileyim dün kontrole gittiğimde doktorum rahim ağzının uzunluğunu ölçtü biraz kısa ve sınırda olduğunu söyledi o yüzden progestan 200 mg verdi vajinadan kullanmamı söyledi dün gece ilk defa kullandım kullananlarınız herhangi bi yan etkisini gördünüz mü veya faydaları neler oldu sizlerde..
Kbrbydk Seyma5228 bende de başından beri kısalık var. Serklaj oldum bu yüzden. Progestan kullanıyorum 12.haftadsn beri. Çok faydasını gördüm. Akıntı biraz fazla oluyor ama sürekli çamaşır degistirmen gerekecek zaten. Günlük ped filan kullanmayın derim. su gibi akıntı yapıyor ama korkmayin. Biz 31+4e geldik size de sağlıklı hamilelik dilerim. Kendinizi çok yormayin, baskıyı azaltirsaniz kısalma artmaz hem.
Fatma9438 Seyma5228 19. Haftamdan beri kullanıyorum rahim ağzı kısalığı yüzünden , 33 haftam bitmek üzere yat dinlen kendini yorma 27 mm den 33 mm yükseldi benim
Mervehatun Seyma5228 bende 2 aylık hamıleyım düşük tehlıkem var bende kullanıyorum ama agızdan alıyorum yan etkısı baş donmem cok fazla oluyor elım ayagım boşalıyor ılacı aldıktan 40 dk sonra kendımı kaybedıyorum ama cok yararlı ve cok faydası var düzenli kullanmanızı tavsıye ederım
mermeral Herhangi bir yan etkisi yok, hatta faydası var. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben 30 haftalığım halen daha kullanıyorum, gebeliğinizin güzel geçmesi dileğiyle.
Seyma5228 mermeral çok teşekkür ederim sizinde güzel bir gebelik geçirmeniz dileğiyle peki akıntıyı falan fazlalaştırıyor mu
Mervedicle Seyma5228 evet çok fazla akıntı yapıyor yani bana yapmıştı bende 10 haftama kadar kullandım ağızdan aldım ama ben etkili bi ilaç olduğunu söyleyebilirim düzenli olarak kullanmanızı öneririm 🙏
mermeral Seyma5228 akıntı fazlalaşabiliyor evet.Zaten ilacın bir kısmı da geri geliyor, gitmedi mi acaba diye tereddüt etmeyin yani.
Seyma5228 Kbrbydk doktorum kısalık var diyince korktum açıkcası 1 hafta sabah akşam kullanmamı söyledi daha sonra tekrar gidicem ölçümü tekrar yapıcak bakalım inşaAllah düzelir 🙏
Duamucizem Fatma9438 vajinal mi kullanıyorsunuz dikiş var mı sadece progestanla mi uzadı 17 haftamda 32 di 21 haftamda bi daha ölçtü 33 du normal mi
Gizalp Mervehatun vajinal kullansan daha iyi olur o baş dönmesi yarıya düşüyor hem daha hızlı eriyor kapsül
Nanelimon Mervehatun doktorum çok fazla yan etkisi olduğu için ağızdan almayı önermiyoruz demişti bana demem ki sizdeki etkilerden dolayıymış
Fatma9438 Duamucizem vajinal evet 25 ve altı riskli, senin iyi ölçüm tabi haftana göre degerlendirmekte gerekiyor . benim ilk 30 dan 27 ye düştü ben azmettim hep yattım hiçbir iş yapmadım gezmedim strese girmedim 33 mm yükseldi
Busimss Seyma5228 bebek kaybım olduğu icin önceden bu sefer önlem amaçlı ilk günden beri kullanıyorum. 13+6 haftalık hamileyim hiç bir zararını görmedim zTen zararı yok. Vajinal alındığında hiç bir etki yapmıyor diye biliyorum yani bende yapmadı en azından. Ağız yoluyla alındığında bas dönmesi falan yapıyormuş burada arkadaşlar yazmışlardı onu da öyle biliyorum.
Gizalp Seyma5228 biraz sersemlik yapıyor baş ağrısı yapabilir agızdan alınınca daha kötü yapıyormuş ama vajinadan da biraz etkiliyor gece uyumadan önce alıyorum ben daha rahat oluyor
Dudubicerr Seyma5228 bnde 100mg progestan kullandim agizdan gunde 3 tane yuttuyordum ama hic halim olmuyordu kafam yastiktan kalkmiyordu hic basimda cok dönüyordu 2 kutu bitirdim 60 tane sukur smdi hepsi gecti 🥰
Seyma5228 Dudubicerr ağızdan yan etkisi çok olur dedi doktorum o yüzden vajinadan kullanmamı istedi benimde
Bugleminannesi Seyma5228 bende fitil olarak sabah akşam kullanıyorum 19. Haftamda 33 mm rahim kısalığim 21+2 de ayrıntılı ultrasona girdim 47mm çıktı şükür ama devam ediyorum dinleniyorum hala