Benim bebeğim de öyle, doktorum bir sıkıntı olmayacağını sadece biraz zayıf doğma ihtimali olduğunu söylemişti ama maşallah tombik kız olcak 37+6yım üç gün önce 3100 kiloydu. Kan akışım hızlansın bebeğe yediklerim daha cabuk ulaşsın diye doktorum coraspin vermisti 32. Haftaya kadar onu kullandım.Kaşıntım oldugu icin ilaçlarımı kesti coraspin kullanmamama ragmen kilo alımı gayet iyi ilerliyodu.bebiş kilo alsın diye yememe baya bir dikkat ettim ben de kilo aldım ama bebislerimize feda olsun. Çok fazla süt içtim,yumurta muz ceviz kırmızı et hiç eksik etmedim, sadece protein ağırlıklı beslenirseni, sıkıntı olmaz inşallah hiç kafanıza takmayın tek sorun o olsun 🥰