Gulayshn canım bnm de 2 damar var bebeğim de tek umbilikal arter yani bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadık çok şükür 36 haftalığım doktorum ileride ki haftalarda gelişim geriliği yapabilir oda herkesdr olucak die bişey yok kimisinin damarı yeterli oluyo bebek gayet güzel gelişiyo demişti bnm şuan bebeğimde bi hafta gerilik var geçen ay öndeydi ama şuan beslenmeme çok dikkat ediyorum inşallah tekrar yakalarız haftamızı ama doktor bi problem değil dedi sende takma kafana canım bnm bi arkadaşımın 3 damarı da tıkanıktı ama sağ sağlam aldı bebeğini kucağına Rabbim bizede yavrularımızı hayırlısıyla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏