Bende adetim 10 gün geçtikten sonra test yapmıştım. Tamda eşimin doğum gunune 2 gün varken. Görevdeydi. Ona video çekip attim ağlaya ağlaya yeni yasına baba olarak giriyorsun diye 😅 sabahı zor etmiş eve geldi hastaneye gittik coktan 6+1 olmus gider gitmez kalp atışını duymuştuk 😍 şuan 13+1 rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤰