Goncaemrah Dryeknc 38+2 haftalığım canım. Şu ana kadar 17 kilo aldım. Doktorum normal dedi. Beni görenler kilo almamışsın sadece göbeğin çıkmış o kadar diyorlar. Doktorum seninki doğumdan sonra hemen geçer dedi.