Ahuzd aslikls3 sağlıkla kucağıma alayım bebeğimi 🙏🏾 inan en büyük isteğim çocuğum var diye bilmişlik yapmamak olacak 😊
Busracnbr Mihram evet canım bende beklemek istemiyodum birşey olur diye ama doktor son güne kadar bekletti :) İnşallah seninki de döner 🤲🏻🥰
1Kubra_ Bizde en son gittigimizde dönmemiş ti bilmiyirum sezaryan mi oluruz normal mi 36 haftalık olduk
Rumeysa__ sevval55 bende bunları deneyeyim o zaman inş döner normal doğum sancısıyla da dönebilir diyorlar ama bilmiyorum
sevval55 Rumeysa__ doktorum daha dönmesi cok zor dedi bana haftam fazla oldugundan bide suyuda azalıyomus dogum yaklastıgı ıcın daha hareket edemez dedi☺️
Rumeysa__ aynurkkts karnın altta mı düşmüş karnın diyorlar ya bebek dönmediği için benim hala inmedi karnım