Busracnbr Mihram Benim de 32 de baş aşağıdaydı sonra bi daha makata döndü bi daha baş aşağı derken 39 da makata geçti. en son doğumdan 1 gün önce baş aşağı indi 40 haftasın da yani ☺️ Döner yani canım çok hareketli bebişler sürekli dönüyor 🥰
Nrl Mihram 26 haftalıkken başı dönmüştü 32 de gittim halen dönük şükür yukarı çıkmadı inşallah çıkmaz en büyük korkum bu doktorum suyun fazlaysa hep döner demişti yani son ana kadar bence belli olmaz içini ferah tut 🙏🏻
Rumeysa__ aynurkkts karnın altta mı düşmüş karnın diyorlar ya bebek dönmediği için benim hala inmedi karnım
Busracnbr Mihram evet canım bende beklemek istemiyodum birşey olur diye ama doktor son güne kadar bekletti :) İnşallah seninki de döner 🤲🏻🥰
aslikls3 Ahuzd ay bazı insanlar 30. Haftada makatsa bir daha dönmez sezaryen olur falan diyorlar çok bilmiş bilmiş
Ahuzd aslikls3 sağlıkla kucağıma alayım bebeğimi 🙏🏾 inan en büyük isteğim çocuğum var diye bilmişlik yapmamak olacak 😊
Rumeysa__ Benim Suan 37+6 doktor Sezeryan tarih verdi çok istemiştim normal olsun ama o durum malesef yok😒 Sezeryan tarihi verdi doktor bana da ...yaptığım hiç bir egzersiz işe yaramadı son haftalarda zorlaşır dediler çok nadir dönen var ben ümidi kestim
sevval55 Rumeysa__ benim hep başaşağıydı temizlik yaptığım gün ters dönmüş kafası yukarı çıkmış. O gün çok eğilip kalktım perde falan astım yere çömeldim yerlerde emekledim dizlerimin üstüne. Sizinkide başaşağı dönebilir yani
aslikls3 Mihram ay insanlar sinir bozmaktan başka yaptıkları yok her şeyi çok biliyorlar her şeye yorum yapıyorlar sadece bu da değil yani. Cumartesi doktora gideceğim tam 30+0 oluyorum bakalım ne dicek ve soracağım dönme olayını
Rumeysa__ sevval55 bende bunları deneyeyim o zaman inş döner normal doğum sancısıyla da dönebilir diyorlar ama bilmiyorum