Ben ilk hamileliğimde İpek Demir’e gitmiştim kesede kanama olmuş ilk görmeye gittiğimde öğrendim çok ağladım İpek hanım benimle beraber çok üzüldü gözleri doldu bebeği kaybettik.2.gebeliği öğrendiğimde de ipek hanım izinliydi saida samadlı hanıma gittim o da genç ve ilgili bir doktordu keseyi vs ayrıntılı olarak ekrandan bana gösterdi ondan da memnun kaldım