aysun_35 normal doğum fiyatını bilmiyorum malesef.. bebegim makat geliş olduğu için sadece sezaryen seçeneğim vardi ki haftayaydı da bekleyemeden 7sinde geldi :)
Normalde sinan beydi doktorumuz ama gece hafif kanama olunca nöbetçi doktor kadir bey doğumu gerçekleştirdi gayet memnun kaldık doktorumuzdan, ebemizden ve hemsirelerden...