Ask_H Angello bende 24+1 im benimde 23 haftadan sonra açıldı iştahım 20. Haftaya kadar hep aynı kiloda gittim geçen 4 hafta içinde 2 kilo aldım
Angello Buse91 ben yiyemiyodum o haftalarda 20 haftalikken acildi istahim smdi smdi yiyorum ama sabahlari midem bulanmaya basladi yine
Ask_H Angello bende 16 haftaya kadar yiyemedim 20. Haftadan sonra daha iyi gibiydim ve 20 haftaya kadar hep aynı kiloda gittim sonrasında toplamda 3 kilo aldım işte
Angello Ask_H zaten bn zayif hamile kalmadjm kilom kalmadan oncede vardi dikkat etneye calisiyorum ama oldugu kadar
asyaa15 Angello en güzeli onu hissetmeden uyucan canım yada bastıracak bseyler yicen havuc salatalık giibi
Hasderluna Ben yatmadan süt içiyorum hem açlık için iyi geliyor hem de mide yanmalarım için kurtarıcı 😀
Angello Hasderluna sut icemiyorum cikolatali sutu bile zor iciyorum kefir denicem bklm icebilickmiyim
duygusm Angello Ben de akşam yemeği sonrası bir ara öğün yapıyorum yoksa çok acıkıyorum, midem kazanıyor resmen (30. hafta)