Arkadaşlar ya acayip bir olay gebeliğimün ilk zamanından beri aynı doktora gidiyorum 7 ayda tam 3 zam la karşılaştık ilk muayne ücreti 110 Du sonra 120 sonra 130 oldu doğuma kadar 150 olur heralde baya sinir olduk..
Neden sürekli zam diye sorduğumuzda öyle diyolar..
Acaba doğum ücreti ne kadar olcak daha sormadık ama en son 1500 Dü normal..