Htcglgnaksy otu koyuyorsun ılık bır suya ve okuyorsun okumazsan da oluyor ben blmıyrdum ozman okumamstm mesela neyse zamann geldıyse tabı koyuyorsun ne blm sancın baslaynca yada dr muayene ettgnde acılman olduysa ama ben 2.gebelıgmde nasıl cesaret ettıysem kontrole gdrken koymstm o gun dgrmstm smdı bılemedım napsam.. neyse o otu koyunca ot acıldıkca sennde rahmın acılıyo ge kolay dgm oluyo ben ınanıyrm ya cok kolay oluyor onerırım elınzde varsa o ot tan..