Bende bugün çatı muayenesi oldum 38+1 im yani bana sordu yapalım mı diye yapalım dedim ama benim doktorum da mı problem anlamadım bebek 3500 kg önce karnın düşmüşmü diye bakarlar ya öyle baktı ama karnıma bastırdı canım yanacak kadar sonra muayene ye başladı ama çok fazla ittiği abandığı için çok kastım kendimi canım yandı ve korktum normal doğuma müsaitsin çok güzel dedi ama bence kaba davrandı hiç böyle birşey beklemiyordum 😓