tlnertas Fazilet2232 ben de dün gittim 37+2 de çayı muayenesine ama acıdı yani dayanılmayacak kadar değil ama ağrılıydı. Bebeğinizin kilosu normal benimki de 3 kilo çıktı. Aynı yani kilosu. Ama ben de hiç açılma yok dedi. çatı müsaitmis
Fazilet2232 tlnertas müsaitse açılır inşallah canım benim biraz erken açıldı sanırım ☺️ Evet farklı bir agrısı oluyo illaki heptende rahat diyemeyiz
Omerasilinannesi Fazilet2232 sağol canım seninde hayırlısı olsun. Hiç bir şekilde sancı hissetmiyorum
hunilimom Fazilet2232 biz bekledik baya yaa 😁 inat etti gelmedi kızım hayırlısı olsun min-nan bebekler daha çabuk toplanıyor
Fazilet2232 hunilimom kız bebek beklemez diyolar bidr ama bence erkek daha erken geliyo çevremdede öyle hep☺️☺️
Fazilet2232 Mevr bende doktoruma öyle dedim sakın takma onları hiç anlamicakmısın dile dedi inşallah sizinde kolay geçer ☺️
Fazilet2232 Deriko eger siz belirtirseniz doltorunuza kesin sezaryen istiyorum diye yapmaz çünkü çatı muayenesinin amacı belli☺️
Fazilet2232 Busraae işte bende ondan da utanıyodum ışıgı kapattırdım ama tabi yine aydınlıktı biraz sadece elini koymak için ilkten haşiyle öecbur baktı sonra daha bakmadı muayene ederken
Fazilet2232 Seda_123 benim ki gibi konuşmuş uydu peki doktorunuz yani bu bebek 40 görmez kanala yerleşmiş veya rahmin yumuşamış hazırsın gibisinden
Fazilet2232 Ndm çok şükür atlatmışsın sende canım☺️ Evet bi garip oldum bende biraz agrı var gibi ama geçer sabaha herhalde
Tugbaztrk Fazilet2232 sancılarım çoktu hazırlıklı olmak için baktı. O hafta geliyo gibiydi ama gelmedi🙈
Fazilet2232 Busraae maşallah kilosu iyiymiş canım☺️ Bende normalde çok utangacım ama orda değişik bi durum oluyo çok utanmıyosunuz bence kasmayın kendinizi yeter doğum doktorları günde kaç kişiye bakıyorlar belli değil zaten 🤷♀️
Feyza_Anne Fazilet2232 canım lekelenmen oldı mu bende 37+5 im bugün çatı muayenesi oldum bugün azar azar kahve rengi lekem geldi gün boyu
Fazilet2232 Feyza_Anne canım korkutma kendini nişanı gelende oluyomuş tabi ama Çoğunlukla hep muayene sonrası kanama oluyo doktorunda söylemesi gerekiyo aslında kanamaz olabilir diye 😊 için rahat değilse doktoruna mesaj at bence