Hilaldzl Kartal avicenna umut hastanesinde yaptırdım 280 tl ye yaptılar detaylı ultrasonu kadın doğum doktoru Fatih beyi önerebilirim 🥳☺️
Faray Bebisim27 maşallah kocaman olmuş sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Zaten sorun olsa önceleri de anlaşılıyor sonraları da içinizi ferah tutun. Şeker testini yaptırdınız mı peki.
Bebisim27 Faray inşallah yarın gidicez bakalım aynn doktorum sağlıklı dedi çok şükür 🤲🤲💙hem cinsiyetini ogrenicem hem kontrol amaçlı
P_6 Minnakbebisim yaklaşık yarım saat sürdü, herşeyine baktı. Bebeği besleyen damarlardaki kan akışı sesine kadar baktı. Suyum biraz azaldığı için bu hafta tekrar kontrole gideceğim, cd ve yüzünün resmini alacağım inşallah
Minnakbebisim P_6 sağlıkla kucağına alma. Nasip olur inşallah canım. Bende Bülent beyin hastasıyım ama suan 16 haftalığım. Detaylıca çok var merak ettim nasıl bakıyor diye çünkü çok sıra oluyor ya acele ediyor mu diye 😊
MrsClk Faray Kağıthane papirüs Fehmi Yazıcıoğlu 👍🏻 Çok memnun kaldım hatta benim kız sırtını dönmedi diye o gün 4 kere muayene etti en son haftaya yine gelin dedi😄 başından savmadı güzel ilgilendi 👍🏻