Faray masalsii Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Doktorunuz kayıt açtı sizde ona göre randevu aldınız sanırım.
masalsii Faray evet önce kadın doguma muayne olmak gerekiyormuş bende bilmiyordum normalde öZele gidiyordum, onlar kayı açtı daha sonra uygulamadan kadın dogum bölümünden Deniz Kanber Açar a randevu aldım perinatoloji ve anne bakım diye geçiyormuş bölüm ama kadın dogumun alt dalı oldugu için kadın dogumu seçip doktoruda seçin ben direk 16:00 da girip e nabız üzerinden aldım
Faray masalsii perinatoloji den randevu almaya çalıştığımda yalnız riskli gebeler için uyarısı düşmüşler,
masalsii Faray evet işte öncelikle normal kadın doguma muayne olacaksınız eger muayne olduysanız onlar kaydınızı açtıysa tekrar randevu alırken kadın dogum seçin bu sefer hekimi de seçin öyle alın perinatoloji diye geçmiyor direk
Dmlh Oykutoskuzey 100 TL çok iyiymiş. Ben daha gitmedim 1 Şubat'ta randevum. Ama benden 3 ay kadar önde olan arkadaşım da ona gitti 600 TL verdim demişti😟 2020 de artış da yapmıştır kesin şimdi ne vereceğim merak ediyorum ben de. Ondan 100 TL baya iyi gibi sanki
Oykutoskuzey Dmlh bide iki hhafta çağırıyomus Dr tek seferlik 100 lira ödüyoruz. Bana cazip geldi ama doğru mu acaba buradan bir arkadaş yaptırmış o dedi.
masalsii Psknzn doktor perinatoloji doktoru evet ama kadın dogum seçip hekim kısmına doktoru seçin çünkü kadın dogumun alt dalında gözüküyor direk perinatoloji diye alamıyorsunuz randevuyu, ama randevu aldıgınızda zaten perinatoloji ve anne bakım diye yazıyor
Anneincili Faray Antalya'da prof. İnanç beye aldim randevu 450 lira. Direk doktorun kendi muayenehanesi
maviserceli32 Faray Isparta Şehir Hastanesinde ücretsiz. Radyoloji biriminden gün alıyorum. Günüm gelince gidip, muayene oluyorum. Özeller pahalı oluyor.
minesk Faray merhabalar, ben 23.haftamda Bezmialemde Prof Dr a gittim Pakize hanıma, gayet memnun kaldım, fotoğraf ve cd de veriliyor çıkarken, 400tl idi, öncesinde kadın doğumdan randevu alıyosun, onlar yönlendiriyorlar, bilgine 😍