Kızlar ya benim akşam ölçüldü 19. Hafta da 28 mm dedi. Sabaha kadar yattım hastane de progestan fitil kullandım o gece. Sabah ölçtü tekrar alttan ve düzelmiş dedi. Ama yine de tedbir amaçlı kullanıyoruz fitil i. Sizin de hemen düzelme olmuş muydu yoksa yanlış mı ölçüldü acaba 😟