Feridje babyshark__ bendede qisa 32 hafdamda 2 parmaq acilisim oldu 1 hafda hastanede yatdim iyne ile muayine ile yigildi tekrar doktorum cok diqqat etmem gerekdiyini soyledi simdi 37 hafda olduq insallah sag salim kucagimiza aliriz
Minikkalp4167 babyshark__ benim de 20.haftada 33mm serklaj atildi.her ihtimale karsi.cunku gebelik gecmisim kotu.hamileligim 41mm le basladim 20. haftaya geldigimde kisalmaya baslamisti.
Zebrck babyshark__ karından mı bakılarak ölçüldü? Benim de 30 mm dendi 25 mm ve altına dikiş atılıyo dendi ama şuan istirahatteyim progestan fitile başladım size ne dedi doktorunuz
Mebos babyshark__ ultrason görüntüsünde nerde yazıyor yaa ben baktım bulamadım doktoruma sormayı unuttum
babyshark__ Handan17 benimde su gibi bisey geldi camasirim cok islakti sabah kalktigimda ondan korktun gittim dedi bebekte sıkıntı yok ama rahim agzi kisaligi var fitil vericem
Damla123- Handan17 canım ilk gebelik miydi bana da başka bir doktor kısalma var demişti 16. Haftada fitil progestan verdi önlem amaçlı kendi doktorum 17. Haftada ölçtü 39 mm çıktı yine de önlem amaçlı fitil progestan kullanıyorum
Zebrck babyshark__ su gibi akıntı ondan dolayı mı oluyormuş o bende de vardı ama doktorum normal dedi hep 😞 benim ayrıntılı ultrasonda belli oldu
Handan17 babyshark__ benim kayiplarimda oyle su gelmisti ama rahim agzinin kisaldigini bilemediğimiz icin dusuk yapmıştım dikis onermedi mi sana doktorun hep yat hic ayaga kalkma cok gecmis olsu
Handan17 Damla123- 2 kaybim var canim Biri 13 haftlik biri 17 haftalik senin cok iyi 39 mm benim 24e dusmustu
Alparslan0210 Ben de dün kontörle gittim 29 +3 haftalığım kuşakla oluşmuş dedi erken doğum riski var dedi iğne verdi
Duyguslabebegi Handan17 benim de 2 kaybım var biri 17 haftalıktı 😔 şuan yine hamileyim 14.haftamda serklaj yapıldı
babyshark__ Handan17 yok canim onermedi benim kendi doktoruma gidemedim bugun yoktu bide sansima baska doktor muayne etti
Handan17 babyshark__ kac haftaliktin canim belli bi haftadan sonra dikis atmiyorlar hep yatman lazim diye biliyorum