Oykutoskuzey bende 19+3 üm bendede çok var canım özellikte çok ayakta durunca fena ağrıyor.
NisaMomy valla değişik bir ağrı anlamadım bende
Oykutoskuzey o zaman tek çare doğacağı günü beklemek😊🥰
Oykutoskuzey Allah bağışlasın inşallah
Hifa_ckn amin cumlemizinkini cnm 🙏
Oykutoskuzey canım benimde ilk 4 ay çok ağrıyordu sonra geçti şükür
Mervee58 insallah benimde geçer cnm