Oykutoskuzey normal bebek büyüyor omurga yapımız değişiyir.benim bel kemiğim içe doğru çökük oldu.eşim vallahi "S"harfi gibi olmuş gibi😂😂😂😂diyir.ilerleyen haftalar da daha da ağrı yapıyor ben şuan 33+6 dayım.sana tavsiyem 30.haftana gelmden hazırlıklarını tamamla .yerinden kalkamıyor insan.yürümek işkence gibi geliyor inan.en azından onları bitir.