___Elif___ Zemine11 şanslısın antibiyotik kullanabilirsin zararı da olmaz. Ama benim o şansım da yok. Yusuf Yusuf bekliyorum :(
Zemine11 Ozlm_k kuzum ilçe de oturuyorum ve dr lar genelde stajyer yazdığı ilaçtan o da emin olamadı kadın doğum dr git dedi ona gideyim korktum