Zemine11 Ben idrar yolu enfeksiyonundan 20 gün yatırıldım. Artık doğal hiçbir ürün kalmadığı için her postta mecbur yazma hissediyorum. Bayanlar, enfeksiyon bebeğe daha zararlı. İlaç onun yanında masum kalıyor. Lütfen hekiminizi dinleyin ihmal etmeyin. Arada idrar kültürü de yaptırın ki kullanılan ilaçlara karşı bağışıklık oluşmuş mu? Eğer oluşan bir bağışıklık olmuşsa istediğiniz kadar suya atmalı toz ya da sürekli aynı verilen antibiyotiği kullanın geçmez tekrarlar. Lütfen artık siz de duyarlı olun, sirkeyi doktorum önermedi vajinal ph değerini değiştirirsiniz kaldı ki hamilelikte hormonlar azalıyor artıyor yani vajinayı ya da idrar yolunun enfeksiyon kapması çok olasıdır. Geçmiş olsun