Beren01 Yesim_kya ilkini normal yapmıştım kızım 3200 doğmuştu bu normal zor olur böyle kilo almaya devamederse bide kafası büyük bebek iri dedi. Gerçi cihazlarda fazla tartıyor ama yinede sezeryan deyince korkmaya başladım 🙄
Mutluluk_ Yesim_kya benimde 32 hafta 4 günlükken 1860 gr dı bebeğim doktor iyi dedi doğuma kadar 3000 geçer dedi şuan 34 hafta 2 günlük olduk ayın 21 inde kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş hayırla sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Gulbebek Sultanbolek Vallahi neredeyse hiç doymuyorum diyet yaptığım için hep açım aslında yediğim her şey bebeğe yarıyor demekki anlamadım ki🙈
Dudubicerr Gulbebek yaa 🥰 nasil bebis boylw kilo aldi ne yiyorsun bn 47 kiloyum bebegin zayif dogmasindan cok korkuyorum
Gulbebek Dudubicerr Ekstra bir şey yemiyorum hatta diyet yaptığım için birçok şeyi de yiyemiyorum maşallah yine de bebeğime yediklerim yaramış🙃
Emin_e Yesim_kya doktor iyi dediyse kendinizi hic uzmeyin kilolu bebek saglikli demek degil sonucta 35+3 benim de 2600 dedi bugun olmasi gerektiği sekilde bu daha iyi dedi hatta