Zeyk Yesim_kya her bebeğin gelişimi farklı doktor bir sorun mu gördü? Bir sıkıntı yoksa bence başka bebislerle kıyaslama yapmayın. Saglikliysa bir iki hafta geri-ileri olabilir. Genetik de etkiliyor çünkü
Mutluluk_ Yesim_kya benimde 32 hafta 4 günlükken 1860 gr dı bebeğim doktor iyi dedi doğuma kadar 3000 geçer dedi şuan 34 hafta 2 günlük olduk ayın 21 inde kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş hayırla sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Dudubicerr Gulbebek yaa 🥰 nasil bebis boylw kilo aldi ne yiyorsun bn 47 kiloyum bebegin zayif dogmasindan cok korkuyorum
Gulbebek Yesim_kya Evet kızım iri maşallah şükür sağlık problemimiz yok ama yapısal olarak boyu kilosu iri dedi doktor
Yesim_kya Zeyk Doktor Iyi dedi hatta normal doğum içinde sağlıklı dedi 3 geçer dedi ama fazlaca olmasın senin için daha iyi olur dedi
Gktrkzbn2020 34 haftalıkken 2450 gramdı doktor iri bebek diyor her seferinde. Yorumlara bakınca normal geliyor sizce nasıl ?
Symsglm Gktrkzbn2020 35+1 haftalığız bugün kontrolde 2650kg olduğunu söyledi 1 hafta ileri dedi ama normal doğumda sıkıntı olacak kadar değilmiş.seninkide buna yaklaşık sanki