Kızlar 3 gündür rüyamda karnım şiş ve hamıleyım. 1 haftadır da kendımı hamıle hıssedıyorum anlamsız bı sekılde iş yaparken aman dikkat edeyım falan dıyorum. Aralık ta dusuk yaptm. zaten hıc korunmadım ama 2 gün önce kan testi 1.3cıktı gebelık testi 3 tane yaptm onlarda negatıf ben neden böyle hıssedıyorum bılmıyorum. Göğüsümde az bir ağrı var. Beyaz akıntım var bide kasıklarımda arada batma oluyor. Testt yapmaktan çıktığım ıcın bide adet olamadıgım ıcın beklıcem pazartesı randevum var gıdecem Doktora ama ben neden böyle hissediyorum yoksa psikolojim mı bozuk 😞😞😞🙇🏼♀️