Gonca0881 Kubra18 benim normal olucak galiba daha belli değil şuanlık ama normal doğum pozisyonunda bakalım hayırlısı
Kubra18 Gonca0881 benimde ilkim makat qelisdi sezryn oldu buda bas qeliyr ama doktr imkansz dedi norml doqma
Kubra18 HsynArasinannesi birazda son zmnlr muz sut yumrta peynr cok yeincede cok aliyrlr ben ole yapyrm bide sezryn olck 2. Bu birz dha alsn doqna kdr diyorm baklm ilkim 35de doqdydu bu suan 37e qirck baklm 39 da alck
HsynArasinannesi Kubra18 bilmiyorum canım bende 37 bugün tam cok alır diye bekliyordum bu kadar az almasına şaşırdım doktorum da öyle söyledi haftasıyla uyumlu cok şükür ama cok cok alınca 30 dan sonra yine alır diye bekliyordum ama almamış 😔
Gonca0881 Kubra18 beni daha öyle kontrol etmedi hiç bi doktor iki hafta sonra bi çağırdı bakalım bana ne diyecek endişeliyim biraz 😣
Kubra18 HsynArasinannesi bnmde 35dn snra cok aldi 35 de 2400du 26da 2800 oldu hftya qtcm bklm kc olck
Kubra18 HsynArasinannesi ben kiloyu cok takmyrm canm ilkimi 35de 2730 doqrdm sislr innce 2500 oldu ama 2 ay olmadan 5 bucuk kiloya qeldi yani saqlkli olsnda
Kubra18 Gonca0881 benm ilk sezryn oldu icin mecbr 2.de sezryn bide cankiridaym ben burasi kucuk sehr hastnmzde her imkan yok doktrlrmz iyi ama burda sezryndn sonra normli qoze alamiyorlr