Asli aynen öyle oluyor canım benim 2 hafta da 400 500 gram aldı şimdi 37 de yiz bu sefer 2 hafta da sadece 150 gram almış şaşırdım doktora sordum 30 haftadan sonra birden alıp Doğuma yakın yine az alır dedi haftasıyla uyumlu olduğu sürece takılma dedi